Pensaments que poden canviar una vida

Por el 11/02/2016 en Blog

“La nostra vida és el que els nostres pensaments fan d’ella”

Aquesta frase de l’emperador Marc Aureli descriu molt bé el fet que la vida és del color que la pensem. El que pensem està condicionat per la nostra biografia, la nostra història coloreja la nostra existència, per això hi ha persones grises, que ho veu en tot negre, monocromàtiques, altres amb colors molt apagats o tan brillants que ens enlluernen, i després també estan les que ens pinten la vida de color rosa, les que viuen en l’arc de Sant Martí i les que ens contagien el verd esperança.

Potser un pensament podria ser un començament, l’inici d’un camí de transformació vital. Això és el que, amb seguretat, ha dut als alumnes matriculats a l’Escola de Biodanza SRT Espaiviu de Barcelona a apostar per un canvi i donar-li un SÍ, VULL a la vida, descobrint la paleta de colors dels seus potencials personals.

Si penses que és el moment de conèixer noves eines per tenyir la teva vida d’un color diferent, mira el que et podem oferir!

¡Comparteix-ho!

Respondre

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *