Equip

Maria Rosa Janoher – Directora

Facilitadora Didacta titulada per l’Escuela de Biodanza de Barcelona SRT BAR-0713. Ha realitzat l’especialització en Biodanza per a nens, adolescents i famílies, la formació en Educació Biocèntrica i les extensions Projecte Evolució; Biodanza aquàtica; Biodanza i argila; Biodanza en massatge; Identitat i els quatre elements;L’arbre dels desitjos; Biodanza i  els arquetips del Tarot; Proyecte Minotaure. Programa complet de formació contínua Sistema Antonio Sarpe. Experiència com a facilitadora des de 2005 i com a didacta des de 2009, impartint mòduls de formació en diferents escoles de Biodanza d’Espanya.

Lola Hernando Tenor

Facilitadora Didacta titulada per l’Escuela de Biodanza de Barcelona SRT BAR-0719. Ha realitzat l’especialització en Biodanza per a nens, adolescents i famílies, la formació en Educació Biocèntrica i les extensions Biodanza aquàtica; Biodanza i argila; Identitat i els quatre elements;L’arbre dels desitjos;Biodanza i  els arquetips del Tarot; Proyecte Minotaure. Biodanza e I Ching. Programa complet de formació contínua Sistema Antonio Sarpe. Experiència com a facilitadora des de 2006 i com a didacta des de 2010, impartint mòduls de formació en diferents escoles de Biodanza d’Espanya.

Marta González Puigdevall

Facilitadora Didacta titulada per l’Escuela de Biodanza de Barcelona SRT BAR-1128. Ha realitzat l’especialització en Biodanza per a nens, adolescents i famílies, la formació en Educació Biocèntrica i les extensions Biodanza, música, veu i percussió; Identitat i els quatre elements; Projecte Minotaure ; El pressentiment de l’àngel. Programa complet de formació contínua Sistema Antonio Sarpe. Experiència com a facilitadora des de 2009 i com a didacta des de 2016.

Contacta’ns

El teu nom (requerit)